Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Logowanie
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Najmocniejszy centralny Zestaw do konwersji roweru na elektryczny Bikee Bike Nowość

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 6 666,00 zł 6666.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: -
Kod produktu: 586A-6957F

Opis

Zestaw roweru elektrycznego BEST składa się z dwóch głównych części: naszej jednostki napędowej (zwanej także silnikiem) i akumulatora. Zawiera wszystkie dodatkowe elementy potrzebne do przekształcenia roweru, takie jak dwa ramiona korby, ramię reakcyjne do zamocowania jednostki napędowej na rowerze, przepustnica, uchwyt akumulatora, ładowarka, kontroler.

każdy pełny zestaw obejmuje: 

  • NAJLEPSZY silnik z napędem środkowym, w tym tarcze,
  • Kontroler o wysokiej wydajności, 
  • Najwyższej jakości akumulator litowo-jonowy, 48 V, z inteligentnym BMS
  • e-bike smartbox do telefonu  z łącznością Bluetooth, 
  • Ładowarka do 110 - 220 V.
  • Wspornik do montażu silnika, 
  • Dwa ramiona korby, 
  • Dwie odcięcia hamulca, 
  • Przepustnica, 
  • Czujnik prędkości, 
  • Instrukcja montażu, 
  • Instrukcja obsługi

Oswój bestię jednym palcem
Trzy tryby jazdy łatwo dostępne we wszystkich systemach: Asystent pedału, przepustnica i blokada przepustnicy. Możesz wybrać sposób korzystania z roweru z dnia na dzień, nie tylko przy zakupie. Asystent pedału lub przepustnica są bardziej komfortowe podczas dojazdów do pracy, ponieważ umożliwiają płynną jazdę bez konieczności martwienia się o pedałowanie. Dzięki przełącznikowi sterowania przepustnicą możesz korzystać z niej w każdym trybie jazdy. Masz teraz pełną moc wyboru.
W naszej aplikacji mobilnej możesz dowolnie zmieniać silnik i inne parametry. Silnik może być regulowany elektrycznie do reakcji, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Nie zbudowaliśmy idealnego silnika, ale silnik, który może być idealnie dopasowany do potrzeb każdego. Wiemy, że są ludzie, którzy uwielbiają płynną jazdę, podczas gdy inni uwielbiają kierownice z napędem. Ty decydujesz, jak chcesz, aby silnik Bikee Bike odpowiadał na Twoje potrzeby.

Aplikacja do obsługi produktu jest dostępna zarówno na iOS (produkty Apple), jak i na Androida

Zostań silny, zostań legalny
Systemy Bikee Bike są tworzone zgodnie z większością przepisów dotyczących rowerów elektrycznych w różnych krajach. Ale dlaczego są one ograniczone przez prawo innych krajów? Możesz wybrać wersję, która lepiej pasuje do Twojego prawa. W związku z tym należy wziąć pod uwagę, że nie tylko moc ma znaczenie: e-bike powinien mieć funkcje bezpieczeństwa i spełniać ograniczenia prędkości oraz przestrzegać ograniczeń dotyczących trybu pracy. Na przykład w Europie silnik musi przestać działać, gdy włączone są hamulce. Silniki bez tej funkcji są nielegalne. Jednocześnie prawo amerykańskie ( HR 727 ) stanowi, że silnik musi być mniejszy niż 750W, więc wszystkie silniki o mocy 750W nie są legalne, jak 2000W.

 Zobacz prezentacje:

250W dla Europy
500W dla Szwajcarii i Kanady, lub UE S-Pedelec
749W dla wersji prawnej USA (tylko niektóre stany)
999W dla amerykańskiej (tylko niektóre stany) wersji prawnej.
NOWA 1500W dla USA lub offroad.
Tylko dlatego, że ludzie najczęściej kupują rowery 250W, nie oznacza to, że musisz.

 

Próbowałeś kiedyś jeździć z samochodem na piątym biegu?
Mam nadzieję, że nie, bo to nie byłby dobry pomysł: pewnie marnowałbyś dużo benzyny na przyspieszanie, a twój silnik nie byłby w ogóle szczęśliwy! Ale to właśnie dzieje się stale z większością istniejących w handlu motocykli elektrycznych.

W rzeczywistości, wszystkie e-motory, które mają "piastę z silnikiem" (lub "piastę z kołem", która jest w zasadzie silnikiem elektrycznym wewnątrz tylnego lub przedniego koła) działają na jednym stałym biegu, który jest zazwyczaj wysoki, aby e-motor mógł osiągnąć swoją maksymalną prędkość. W tych warunkach silniki muszą generować bardzo wysoki moment obrotowy podczas przyspieszania lub jazdy pod górę, co ma negatywny wpływ na wszystkie elementy roweru elektronicznego (takie jak akumulator, sterownik, silnik), zmniejszając jego autonomię.

Problem ten można rozwiązać za pomocą silników Mid-Drive ( lub "silników korbowych"): umieszczając silnik e-bikera pomiędzy pedałami, będziesz miał możliwość obsługiwania zmiany biegów roweru, tak jak w przypadku normalnego roweru, tak aby dopasować przekładnię do nachylenia drogi, obciążenia jakie przewozisz i prędkości, jaką chcesz. Silnik elektryczny będzie działał zawsze w najlepszych warunkach, aby zapewnić większą wydajność i nawet dwukrotnie większą autonomię w porównaniu z silnikiem zamontowanym w piaście!

Ponieważ akumulatory litowe są jednym z najdroższych elementów w rowerach elektronicznych, oznacza to, że pieniądze zostaną dobrze wydane. A Twój e-motor będzie wdzięczny.

Napędy środkowe to święty szarłat dostarczający energii dla rowerów elektrycznych. Mid drives są śmietanką z roślin, gdy jesteś poza domem, zwłaszcza w terenie, zwłaszcza podczas wspinaczki na wzgórza, a nawet góry

Jeśli producent poszukuje szybkiego i taniego rozwiązania, wybierze E-bike z silnikiem w piaście. Istnieje wiele producentów rzucających razem e-bike z silnikiem w piaście, który może być wykonany tanio w Chinach oraz sprzedany tanio konsumentowi.

Picture

Picture

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl